۴ پاسخ

مایع استریل یونی عالیه بو نداره شنیدم فیروز خوب نیست

روبخارکتری هم میشه ضدعفونی کرد

من داخل کاسه آبجوش ریختم. گذاشتم یه ده دقیقه بمونه و طول روز. وقتی بیفته می‌شورم. آب تصفیه میزنم میدم بهش بخوره.

من میندازمش تو اب جوش و نمک یکم میمونه بعد درش میارم
البته باید روزی یکبار با مایع استریل مخصوص ضدعفونیش کنید اون ابجوش واسه مواقع دیگست

سوال های مرتبط

مامان دخترنازم مامان دخترنازم ۱۴ ماهگی
مامان دخملی🎀🌸 مامان دخملی🎀🌸 ۱ ماهگی