تاپیک‌ قبلی لطفا

کیا از گل مغربی استفاده میکنن؟؟

🙏🏽🙏🏽🙏🏽🙏🏽

۳ پاسخ

من استفاده میکردم هر چهار ساعت دوتا واژینال میزاشتم

من استفاده میکنم عزیزم
ولی دکترم گفته در روز دو بار باشه ی صبح و ی شب
واژینال استفاده کن و بعدش حتما ی ساعت دراز بکشید که جذب بشه
ممکنه بعد ی ساعت ی کم آب بشه و بریزه بیرون که طبیعیه

من دکترم گفت شبی دو تا بزار سر دو تا بچه ها قبلیم این یکی نگفته هنوز

سوال های مرتبط

مامان مامان تو دلی مامان مامان تو دلی ۸ ماهگی
مامان 💙🧿میران🧿💙 مامان 💙🧿میران🧿💙 ۵ ماهگی
مامان دختروکم💜 مامان دختروکم💜 روزهای ابتدایی تولد