من استفاده میکردم هر چهار ساعت دوتا واژینال میزاشتم
من استفاده میکنم عزیزم
ولی دکترم گفته در روز دو بار باشه ی صبح و ی شب
واژینال استفاده کن و بعدش حتما ی ساعت دراز بکشید که جذب بشه
ممکنه بعد ی ساعت ی کم آب بشه و بریزه بیرون که طبیعیه
من دکترم گفت شبی دو تا بزار سر دو تا بچه ها قبلیم این یکی نگفته هنوز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.