مامانا هنوز غذا جدا میپزید برابچه

۲۱ پاسخ

ن بابا

من از اول غذای جدا نپختم معدود دفعاتی بوده ک پختم

اگه غذامون چیزی باشه که نمیخوره بله مجبورم

از یکسالگی غذای سفره دادم

دیگه بعد یکسال بچه همه چی میتونه بخوره، برای چی جدا بپزیم اخه؟! بدن ادم به همه ویتامینها و مواد غذایی احتیاج داره

نه از یک سالگی کم کم غذاای سفره دادم الان اگر یه وعده خودم چیزی نخورم برای دخترم جدا میپزم اکثرا شبا جدا میپزم که اونم باز مثل غذای خودمون درست میکنم

از دوسال ب بعد دیگه نپختم🤧چه روزای سختی بود

نه من از اول غذای سفره دادم

نه از یکسالگی غذای سفره. چون از اول باهاش راه اومدی دیگه عادت کرده. پسر منم خیلی وقتا غذا نمیخوره ولی من غذای جدا از سفره بهش نمیدم.

اره هنوز چون الرژی غذایی داشته

وای نه مگر چهخبره

ن بابااااااا ۱ سالش ک‌شد دکتر گفت غذای سفره رو بده ولی مثلا نمک کم باشه فلفل نداشته باشه، اما الان دیگ همه ادویه ها رو میزنم فقط فلفل اندازه یه نوک ناخن میزنم

بعضی وعده ها آره،یه وقتا سالاد اولویه یا سالاد ماکارونی داریم بخاطر سسش بهش نمیدم براش چیز دیگه درست میکنم

نه من از ۱۰ ماهگی غذای سفره دادم دخترم

دیگه مگه تو این سن و سال جدا غذا میدن
هرچی خودمون میخوریم
بجزبادمجون
باقالی

چون با غذاست گاهی شده

بله چون بسیار بد غذاس

نه بابا

خير.

ن بابا از8ماهگی باهمیم

ن من از ۸ماهگی دیگه نپختم

سوال های مرتبط