خانوما
۷ روز تاخیرم
الان تست بزنم میشه؟

۱۱ پاسخ

بزن عزیزم

اره بزن من شش روز گذشت شب زدمم مثبت بود

اره بزن

منی که با نیم روز تاخیر دوتا بی‌بی چک زده بودم😂
اره حتما بزن

اره عزیزم بزن انشالله مثبته

آره بزن به امیدخدا مثبتی😍

اره عزیزم من ۷روز تاخیر بودم اخرشب زدم مثبت شد🤦‍♀️

آره باردار باشی نشون میده

اره بزن

چطور صبر کردی تا امروز
برو بزن الانم نشون میده

بله میشه ایشالا که باردارین

سوال های مرتبط

مامان مامانِ پناه مامان مامانِ پناه هفته نهم بارداری