پسرم اول اسیابش الانم هنوز داره اسیاب در میاره خبری از نیش نیست
تازشم از پایین سه تا دندون داره🙄😂هنوز چهارمی در نیومده
پسر من اول آسیاب پایین سمت چپ در اومد
الان نیش و آسیاب بالا سمت چپ باهم لثه رو دارن پاره میکنن 🥲
اسیاب گلی
دختر و پسر من اول نیش
پسر من اسیاب دراورد... الان نیشش داره درمیاد..... اما متفاوته برای هربچه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.