دندان نیش اول درمیاد یا اسیاب؟

۵ پاسخ

پسرم اول اسیابش الانم هنوز داره اسیاب در میاره خبری از نیش نیست
تازشم از پایین سه تا دندون داره🙄😂هنوز چهارمی در نیومده

پسر من اول آسیاب پایین سمت چپ در اومد
الان نیش و آسیاب بالا سمت چپ باهم لثه رو دارن پاره میکنن 🥲

اسیاب گلی

دختر و پسر من اول نیش

پسر من اسیاب دراورد... الان نیشش داره درمیاد..... اما متفاوته برای هربچه

سوال های مرتبط