مامانا ناف بچم بزرگه طبیعیه ینی

۲ پاسخ

اگه بالا اومده ب مرور زمان خوب میشه،دکتر ب من گفت تا ۶ماهگی خوب میشه،نیازی نیست کاری کنی.الان ۲ماه ونیمشه،خوب شده

منظورت اومده بالا؟ اگه اومده بالا باید سکه وچسب روش میگذاشتی

سوال های مرتبط

مامان مانی وتودلی🤰🏻 مامان مانی وتودلی🤰🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🩵بچه هام🩵 مامان 🩵بچه هام🩵 ۴ ماهگی
مامان Nila💛 مامان Nila💛 ۱۱ ماهگی
مامان آساره مامان آساره ۱۱ ماهگی
مامان آلا جون مامان آلا جون ۳ ماهگی
مامان پناه🫠 مامان پناه🫠 ۳ ماهگی
مامان جوجه طلا مامان جوجه طلا روزهای ابتدایی تولد