۱۴ پاسخ

منم الان ۴۵ میگیرم لشه
۴۰ تنگه
همون ۴۵ میگیرم

۴۵...

۴۵.

۴۵

۴۵بگیرتوتنش لش بشینه قشنگتره تاکوچیک باشه

۴۵

قطعا ۴۵ چون بچه باید لباسش آزاد باشه مخصوصا که هوا گرمه میپزه

۴۵ قواره کوچیک بگیر.
درهرصورت بچه اینقدی نمیمونه که یکم بپوشه.
بعدشم تابستونه بزار راحت باشه تنش.

یسری ۴۵ ها هستن قواره هاشون کوچیکتره. منم بیشتر تیشرت های پسرم میوفته رو باسنش

۴۵ دیگه بزار بچه راحت باشه

مسلما ۴۵
۴۰ یکماه نشده کوچیک میشه درحال رشدن

۴۵ میگیرم

من ۴۰ خیلی وقته نمیخرم ۴۵ دیگ سایزشونه

من کلا لش میپوشونم

سوال های مرتبط