۷ پاسخ

بادی یا استین کوتاه و شلوارک با قنداق

بادی آستین کوتاه بدون هیچی

سرهمی بپوشون

من توی آغوشی لباس هم بلیز شلوار یا بلیز شلوارک

یه تیشرت شلوار بپوشون اوکیه

یه دست بلیز شلوار و جوراب
اگر سرد باشه یا باد باشه بیشتر
تا چند شب پیش با قنداق فرنگی الان دیگه با دورپیچ یا هیچی

تو کریر هیچی همون یه رکابی و یه لباس خیلی گرمه

سوال های مرتبط

مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی