۱۱ پاسخ

آره گلم معلومه پتو میپیچیم ی ضرره هوا بخوره هم دل درد میشه هم مریض جون نداره ک

اره یه پتو دور پیچ ساده نه خیلی زخیم نه خیلی نازک

شوخی میکنی؟
معلومه که پتو میپیچم

اره من میزارم تو کیسه خواب

من اگر پیاده بخوام برم کالسکه حتمن بر میدارم ی پتو نازکم بر میدارم هوای بهاری مشخص نیی ولی دیگ کاپشن سرهمی اینا تمیپوشونم

من همراهم میبرم
این چند روزا باد و خاک بلند میشه ، میگیرم جلو صورتش

نه یک دو بار تا حیات بردم پتو پیچوندم ش باد تو صورتش می‌خورد چشمانش می‌بست دیگه نبردم

گرمه بیرون روزا غروب سرد شد لباس گرم میپوشم

من آنروز آوردم بیرون هیچی نپوشوندم

اره بابا هوای بهاره معلوم نمیکنه یهو دیدی بارون طوفان باد قیامت شد من یه سرهی کاپشنی با یه پتو اضافه میبرم همیهش خخ

الان نه دیگه تو روز گرمه

سوال های مرتبط