شما بچه دوماهه رو می‌برید بیرون؟

۶ پاسخ

اره بیرون ک با ماشین میریم خونه مامانم اینا

تو روز برفی هم با کالسکه بردم بیرون

از روزای اول میبرم😂

اصلا نبر بچه من آنفولانزا گرقت دوتا ریه هاش سفید بود ۵روز بیمارستان بستری بودم مردم از ترس و نگرانی الان مریضی خیلی زیاده

آره من از۲۰ روزگی میبرم چون پسرم رونبردم هنوزم که هنوزه ازشلوغی وجمع خوشش نمیادبیشتراز۳،۴نفرجمع روتحمل نمیکنه
البته جاهای شلوغم تاعیدنمیبرم چون بیمازی زیاده

آره بابا من میبرمش حالا قیمت شه عید میبرم مشهد محکم بپوشونش پتو بپیچون بهش ببر

سوال های مرتبط

مامان محیاسادات🍭✨ مامان محیاسادات🍭✨ ۱۲ ماهگی