تو سرما بچرو میبرید بیرون
زیر ۴۰ روز

۳ پاسخ

پیش ما چیزی به اسم سرما نداریم کلا 😂

نه نمی‌برم
برای اینکه وسوسه نشم لباس گرم هم نخریدم که اگه شیطون گولم زد یادم بیاد واسه اینکه نبرملباس گرم نخریدم
😅

دکتر و اینا بردم و چندبارم تو ماشین رفتیم چرخیدیم فقط

سوال های مرتبط

مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی
مامان سید کوچولو🩵 مامان سید کوچولو🩵 ۷ ماهگی