۶ پاسخ

دخترمنم همینجوریه دکترش میگه بزاق دهنشون زیاده هنوز نمیتونن خوب کنترلش کنن واسه دندون نیس عزیزم تا ۶ ماهگی خوب میشه

دخترم از دوماه ونیم تقریبا اینطوریه
لثشم ورم کرده

لثه سفت میکنه دخترمنم اب دهنش زیادمیریزه
بعدم دستاشو‌همش میکنه تودهنش میخوره

اره پسر منم از سه ماهگی همینجوری آب دهن می‌ریزه تا الان

نه دکتر بچه من گفت بخاطر ترشح زیاد بزاق دهانه ک عادیع وگرن دندون سه چهار ماهه در نمیاد ک بچه های قبلی من ۱۱ماهگی در آوردن از سه ماهگی آب دهنشون میریخت

آره حالا هی لباسش خیس میشه پناهم چهار ماهش. بود اینجور شد ولی هنوز خبری از دندون نیس

سوال های مرتبط

مامان Armin 👶🏻🫀✨️ مامان Armin 👶🏻🫀✨️ ۱۶ ماهگی