بچه هاتون و میبرید هیت یا خیابون؟

۹ پاسخ

نه...

نه...

فعلا خوابید

یه شب رفتیم انقد گرم بود دیگ نرفتم شب هم هوا گرم بود و سر صدا زیاد

دختر من خابه این ساعت وگرنه میبردم
الان ببرم خابش بهم می‌ریزه
صبحا میبرمش

میبرم ولی جای شلوغ نه دور وایمیسم

نه نمیبرم

اره دیشب بردمش

من از روز اول بردم الحمدلله خوب بوده

سوال های مرتبط

مامان آنیسا مامان آنیسا ۱۶ ماهگی
مامان 👶💙فسقل مامان 👶💙فسقل ۱۱ ماهگی
مامان 👶هینا👶 مامان 👶هینا👶 ۹ ماهگی
مامان رایبد🚗 مامان رایبد🚗 ۱۴ ماهگی
مامان ایلماه 🧿🎀🫀 مامان ایلماه 🧿🎀🫀 ۱۲ ماهگی