۴ پاسخ

پسر منم داشت تو دهنش بعد چند ماه خودش رفع شد

اگه دیدی داره بیشتر میشه برفکه

مال پسر من بزرگتر از اینه دو طرفش داره به دکتر نشون دادم گفت کیست لثه هستش جای نگرانی نداره خودش میره اگه زخم شد بیارش

برفک نیست؟

سوال های مرتبط

مامان پارلا و تودلی💕🧸 مامان پارلا و تودلی💕🧸 هفته دهم بارداری