۴ پاسخ

دختر منم داره دکتر گفت مجرای نمیدونم چیش باز شده از اونه
اول فکر کردم برفکه چند روز هم نیستاتین دادم اما نرفت
برفک نیست

برفک هست به نظرم
دختر منم گرفت اول یه نقطه بود جلوگیری نکردم کل دهان و زبانش گرفت
برو داروخونه قطره ی نیستاتین بگیر
پودری هست
تا نصفشو اب جوشیده سرد شده بریز خوب تکون بده
با قطره چکونه داخلش بریز توی دهنش
روزی سه ۴بار اینکارو کن
اگر زیاد بشه نمیتونه شیر بخوره درد داره

برفکه احتمالا ببر دکتر

برای پسر منم دقیقا درومده دردم نداره نمی‌دونم چیه یادم رفت به دکتر نشون بدم هفته ی پیش

سوال های مرتبط

مامان اهورا💙🧿🥰 مامان اهورا💙🧿🥰 ۸ ماهگی