امیرحسین
امیرحسین
امیرحسین😍
من اسم امیر خیلی دوست دارم ولی با حسینم خیلی قشنگمیشه بزار امیر حسین
امیرحسین قشنگ تره
دوتاش قشنگه
من نذر کرده بودم اگ بچم پسر بود امیرحسین بزارم قبل انومالی، دختر بود
شخصیت امیر حسین ها خیلی بهتره!من خیلی دوست دارم حسین بذارم چون امیر حسین داریم!ولی با احترام یه کم ادمهای خونسردی هستن حسین ها
من از بچگی عاشق اسم حسین بودم.اسم شوهرم حسین شد😃
امیر حسین رو بعضی ها نصفه صدا میزنن
حسین
حسین اسم تک بزار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.