سلام خانوما نفس تنگی دارم چیکار کنم بنظرتون عادیه

۴ پاسخ

من زایمان اولم ماه آخر خیلی تنگی نفس داشتم رفتم بیمارستان بایک روز تاخیر دکتر گفت چرا همون دیروز نیومدی بندناف پیچیده دور گردن بچه چون هفته های آخری بخاطر این میگم عادی نیست

آره گلم منم همینجورم

سلام عزیزم اره عادیه چون ادم دونفسه هستش دیگه

سلام نه عادی نیست برو تحت نظر باش بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان علیهان🐥 مامان علیهان🐥 ۷ ماهگی
مامان هلن مامان هلن روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩵 آرشا 🩵 مامان 🩵 آرشا 🩵 ۱ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا ۳ ماهگی