سلام خانما کیست فولیکولار یعنی چی

۳ پاسخ

فولیکولی که زیادی رشد کرده و نترکیده،یعنی تخمک آزاد نکرده و کیست شده،خطری نداره و عادیه با پریود بعدیت هم رفع میشه

یه نفر نوشته بود خردادی گفتم اره

اره من خردادم

سوال های مرتبط