مامانا شما فشارتون پایین بود چیکار کردین؟ماله من فشارم ۷

۴ پاسخ

فشارتون که خوبه

وا فشار7خیلی پایینه. زیرنظر پزشک باش

یکم غذات رو خوش نمک تر بخور

خوبه که فشار پایین واسه منم پایینه

سوال های مرتبط

مامان دلبرک صورتی 🥹🩷 مامان دلبرک صورتی 🥹🩷 هفته هجدهم بارداری