اونایی که بچه‌هاشون شیرخشکی هستن، زود زود مریض میشن؟

۵ پاسخ

نه عزیزم درسته شیر مادر بهتره ولی بچه کوچیک رسیدگی خوب میخواد سعی کنید بچه مریض یا غریب دست به بچتون نزنه حتی بزرگا بعضیا نظافت رعایت نمیکنن شیرتون حموم نرفتین در روز چن بار بشورید بعد به بچه بدید قطره چکان که داروشون میدین هربار قطره چکون بشورید بچه چن روز یکبار حموم ببرید دست وصورت بچه ها مرتب هرروز بشورید بچه ها دستشون میخورن جغجغه پستونکشون هرچی دستش میدین مواظب باشین چیزی بهش نچسبیده باشه

ن ربطی نداره سرما خوردگی بچه ها بیشتر برا ویروسه ک اطرافیان بهشون منتقل میکنن

همش حرف مفتع گلم

نه ربطی به شیرخشک نداره

نه چرا مریض بشن من پسرم ۴سالشه شیرخشکی بوده شاید یکی دوبارتواین ۴سال مریض شده اونم سبک دخترمم شیرخشک میخوره

سوال های مرتبط