ماش بهتره عدسی یکم نفاخه
دوستان حبوبات از چند ماهگی باید شروع کنیم بچه من رفلاکس داره
عزیزم عدس با ی کم پیاز و سیب زمینی و سینه مرغ بپز بعد میکس کن خیلی خوشمزه میشه ی کوچولو هم زردچوبه بزن
یک شبانه روز خیسوندم کافیه یا بیشتر بزارم بمونه
فرقی نداره اول عدس دادم من
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.