برای شروع حبوبات اول ماش بدم یا عدس؟

۵ پاسخ

ماش بهتره عدسی یکم نفاخه

دوستان حبوبات از چند ماهگی باید شروع کنیم بچه من رفلاکس داره

عزیزم عدس با ی کم پیاز و سیب زمینی و سینه مرغ بپز بعد میکس کن خیلی خوشمزه میشه ی کوچولو هم زردچوبه بزن

یک شبانه روز خیسوندم کافیه یا بیشتر بزارم بمونه

فرقی نداره اول عدس دادم من

سوال های مرتبط

مامان مرسانااوینانینی مامان مرسانااوینانینی هفته بیست‌ودوم بارداری