۴ پاسخ

من یه پسر سه ماهه دارم الان. هم واژنم تیر می‌کشید که عادیه هم پام گرفته بود و نمی‌تونستم تکون بدم همون که زایمان کردم همشون خوب شد 😂😂😂
چون بچه وارد لگن میشه فشار میاد عادیه
ولی حواست به انقباضات باشه پراکنده باشه ‌ و تایمش کم باشه و فاصله دوتا انقباض زیاد باشه ایرادی نداره به آب خنک بنوش ‌ و به پهلو دراز بکش و استراحت کن بعد از چند دقیقه انقباضت آروم میشه انقباضی خطرناکه که رفته رفته فاصله دو انقباض کم بشه مدتش طولانی باشه و پیوسته باشه که یعنی نی نی میاد و اگه زود باشه میشه زایمان زود رس برای همین میگم حواست باشه وگرنه انقباض پراکنده طبیعیه ‌و جای نگرانی ندارم الان بچه تو لگن هستش فشار میاره فسقلی
انشاءالله که به سلامت بغل بگیری

عزیزم تو بارداری تیر کشیدن شکم و واژن کاملا طبیعیه ولی باید به یه سری چیزا دقت کنی
اول حرکت بچه خوب باشه
این درد که میگی شبیه به درد عادت هستش مدام و پیوسته نباشه چون گرفتگی و درد زایمان ریتمیک هستش
اضطراب رو از خودت دور کن مایعات زیاد بخور به وقت دکترت که رسید حتما با دکترت درمیون بذار شاید آزمایش دفع پروتئین نوشت که مربوط به مسمومیت بارداری هست یا شیاف نوشت که خیالت راحت تر بشه شاید چون مشکلی نداره و طبیعی هست همه چی دیگه چیزی برات ننویسه منظورم اینه که حتما باهاش درمیون بذار

منم هراز گاهی در درد میاد سراغم
والا هم سونو گرافی همه چی خوبه هم آن اس تی
نمی دونم دلیلش چیه

چند هفته ای

سوال های مرتبط