خانما اینکه میگن ماه هشتم ماه درده یعنی چی چه دردی ؟

۷ پاسخ

درد های من شروع شده
منی که کل ۸ ماه بارداریم بهشتتتت بودم
هیچکس به جرات میگم مثل من نبوده بارداریش
نه ویاری
نه اذیتی
انگار باردار نبودم کلی هم خوش گذروندم
اما الان ،،.

هر روز یه دردی میاد میگه سلام علیکم الانم برا من درد سیاتیک شروع شده 😭😭

ماه درد فقط ماه ۹ هست هر ثانیه یک دردی
حالا ۵۰ ۵۰ هست خیلی ها درد ندارن
نگران نباش

ماه ۹ خیلیییییی درد بیشتره😢😢

یعنی هر روز یه جات درد میگیره😣

ببین دردات که از ماه نه شروع میشه و دو برابر میشن تا الان هر چی درد داشتی و یجاهایی درد میگیره که اصلا قبل از بارداری نمیدونستی اینجاها وجود دارن 😔🥺ولی ماه هشت خطرناکه برا بچه چون خیلی از بچه هایی که تو ماه هشت به دنیا میان نمیمونن ،،دکترم اینجوری بهم گفت یعنی مراقبت زیادی میخواد که زایمان زودرس نگیری تو ماه هشت چون ریه های بچه پر از آبه

ماه درد یا تو ۸ ماه میاد یا۹ ماه یعنی هیچی از درد جر میخوریم

سوال های مرتبط

مامان پرنسا مامان پرنسا روزهای ابتدایی تولد