خانما ماه هشتم شنیدم میگن ماه زیبایی درسته؟
چه چیزایی خوبه این ماه بخوریم

۷ پاسخ

شنیدم روی یه سیب سوره یوسف بخونی بعد بخوری تاثیر داره
ولی در کل همچی ارثیه

به. سیب .گلابی.

به نظر من علم رو زیر سوال نبریم با خرافات خیلی بهتره ، علم ژنتیک یه چیز دیگه میگه

روایت روی سیب سوره یوسف پدر بچه بخونه و شما بخوری

منظور از ماه زیبایی اینه که بچه پوست و چربی میاره و از حالت اسکلت درمیاد. صورتش گرد میشه. وگرنه زیبایی مربوط به ژنتیکه و همون اوایل شکل گرفته

عناب، به،سیب،خربزه،توت فرنگی پرتقال،زیتون

خربزه هم شنیدم خوبه

سوال های مرتبط