۸ پاسخ

واینکه برای دندون درد هیجا انجام نمیدن

خانما برای سرما خوردگی چی بخوریم خوبه

سیب،به،انار،شیر،زیتون،عسل به اندازه زیاد نه،آب به اندازه کافی بنوشید،بادوم،انجیر

هیچ خوراکی اثر نداره

ژنتیکه همش

به و سیب و انار و‌سوره ی یوسف رو بخونین…

ژنتیکیه گلم

سیب سوره یوسف

سوال های مرتبط

مامان 💙👣ARAZ مامان 💙👣ARAZ روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین👧🏻🐣 مامان ماهلین👧🏻🐣 ۶ ماهگی