مامانا پوشک سایز یک تا چند وقت استفاده میشه؟

۷ پاسخ

پسر بچه معمولا باید آزادتر باشه من از دیروز دیگه سایز ۲ می‌بندم

عزیزم بستگی به وزن بچه داره ولی تا پایان یک ماهگی یا یک ماه و نیم بعدی باید ۲ ببندی

بستگی ب جثه بچه داره. دختر من تا وقتی ک از پوشک گرفتمش ۳و۴ استفاده میکرد. کوچیک تر ک بود فقط ۲ استفاده میشد ریزه پیزه بود بچم. تا یک‌سالگی هم ۱ استفاده میشد گاهی هم دو میزاشتم اگر یک پیدا نمیشد 😂

بستگی به وزن بچه داره

بسته به وزن وجثه بچه.داره

تا ۲یا۳ ماهگی بازم بستگی به به رشد و جسته بچه داره

اولش ک تقریبا تا یکماه سایز صفره ، بعدش تا ۳-۴ماهگی سایز ۱ ولی بازم به وزن بچه بستگی داره

سوال های مرتبط