پسر بچه معمولا باید آزادتر باشه من از دیروز دیگه سایز ۲ میبندم
عزیزم بستگی به وزن بچه داره ولی تا پایان یک ماهگی یا یک ماه و نیم بعدی باید ۲ ببندی
بستگی ب جثه بچه داره. دختر من تا وقتی ک از پوشک گرفتمش ۳و۴ استفاده میکرد. کوچیک تر ک بود فقط ۲ استفاده میشد ریزه پیزه بود بچم. تا یکسالگی هم ۱ استفاده میشد گاهی هم دو میزاشتم اگر یک پیدا نمیشد 😂
بستگی به وزن بچه داره
بسته به وزن وجثه بچه.داره
تا ۲یا۳ ماهگی بازم بستگی به به رشد و جسته بچه داره
اولش ک تقریبا تا یکماه سایز صفره ، بعدش تا ۳-۴ماهگی سایز ۱ ولی بازم به وزن بچه بستگی داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.