۸ پاسخ

سلام من که سایز یک پنج تا چهل تأیید استفاده کردم چون پسرم در روز چهارپنج بار مدفوع داره مصرفش بالاست هنوزم میتونم یک ببندم براش توخونه سایز دوداشتم دارم براش استفاده میکنم

من از1تا4ازهرکدوم 4بسته خریدم

واسه بیمارستان هم یک بسته سایز صفر بگیری کافیه

معمولا تا یک ماهگی مصرف میشه دختر من ۳ تا بسته ۴۰ تایی واسه یک ماهش استفاده شد

سایز یک من ۲ تا استفاده کردم سایز ۲ رو ۳ تا استفاده کنم الانم سایز ۳ میبندم

اصلا نمیشه گفت چون به وزن بچه مرتبطه

بستگی به وزن و جلسه بچه داره
اگه وزن بچه ات تو سونو نرمال و خوب بود سایز یک بگیر

سوال منم هست اما من از سایز یک ۴تا گرفتم سایز دو‌ ۵تا سایز سه ۳تا سایز چهار هم ۳ تا

سوال های مرتبط

مامان پسر (شاهان) مامان پسر (شاهان) ۲ ماهگی