من پسرم به دنیا اومد ۲۸۰۰ بود خیلی ریز بود سایز صفر ۴ تا بسته ۲۲ تایی استفاده کردم بعدش یک گرفتم تالان
من ۶تا بسته ۴۰تایی سایز۱ گرفتم هنوز اندازه هست و تقریبا یه بسته بیشتر نمونده
بستگی داره بچه شکمش در طول روز چقدر کار کنه و بچهیی که شیرمادر میخوره بیشتر دفع داره تا بچهایی که شیرخشک میخوره البته من اینطوری تجربه کردم شاید برا بچهی دیگه اینطوری نباشه
من سه تا گرفتم ولی سایز صفر هم یه بسته میگیرم چون خواهرزاده با ۳۷۰۰وزن و قد ۵۳بازم پوشک و لباس فقط صفر تا یه هفته اندازه ش بود
سایز یک واسه نوزاد خیلی لای پاش باز میمونه
من امتحان کردم
صفر تا بیست روز ببند
صفر بگیر لازم میشه
صفربگیرچون قشنگ اندازه وزیرنافش میره اوکیه
دخترمم وزنش ۲/۹۰۰ بود کوچولو بود اما سایز ۱ اوکی بود مارک مای بیبی
صفر اصلا نگیر من سایز ۱ دو بسته ۴۰ تایی استفاده کردم
تا ۵ کیلو استفاده میشه
بنظرم ی بسته صفر بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.