طول سرویکس ۳۳ خوبه؟

۴ پاسخ

مراعات کن عزیزم خوبه ولی استراحت کن

اره منم سی و سه بودم گفت خوبه دکتر

دکتر من گفت بالای ۳۰ خوبه من ۳۱ بودم

من ۲۷ هفته ۳۲ بودم دکترم گفت خوبه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۳ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه هام🐥🐣 مامان جوجه هام🐥🐣 ۱ ماهگی
مامان شاه‌پسر مامان شاه‌پسر هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان لنـا و لیـام ✨ مامان لنـا و لیـام ✨ ۲ ماهگی