سلام طول سرویکس ۳۳ برای هفته من خوبه؟

۶ پاسخ

منم الان سرویکسم شده ۳۲
دکترم گفت نرماله نیمدونم والا

برا منم الان ۳۳ هست چه حسی داری . من نمیتونم راه برم انگار میاد پایین‌تر بچه حس میکنم . انومالی ۳۷ بود .... نمیتونم الان بشینم زیاد . سرشم اومده پایین

آره عزیزم

خوبه مهم اینه پایین نیاد از من از انتی همینقدر مونده

عالیه

خوبه استراحت زیاد بکن تا زایمان زودرس نداشته باشی

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولو 🥹 مامان مامان کوچولو 🥹 ۷ ماهگی
مامان جوجه هام🐥🐣 مامان جوجه هام🐥🐣 ۱ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۲ ماهگی
مامان جانا مامان جانا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان nini👶🩷🤰 مامان nini👶🩷🤰 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان قلمبه مامان قلمبه ۱۰ ماهگی