منم الان سرویکسم شده ۳۲
دکترم گفت نرماله نیمدونم والا
برا منم الان ۳۳ هست چه حسی داری . من نمیتونم راه برم انگار میاد پایینتر بچه حس میکنم . انومالی ۳۷ بود .... نمیتونم الان بشینم زیاد . سرشم اومده پایین
آره عزیزم
خوبه مهم اینه پایین نیاد از من از انتی همینقدر مونده
عالیه
خوبه استراحت زیاد بکن تا زایمان زودرس نداشته باشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.