خانوما طول سرویکس ۳۳ بده برای هفته من
چیکار کنم پایین نیاد؟؟

۶ پاسخ

نه بد نیست
دکتر من گف بالای سی خوبه چه ۳۰ چه ۳۹ فرقی نداره
مهم اینه ثابت بمونه

نه خوبه .برا من ۲۷هفته ۳۲بود هنوزم برام مشکلی پیش نیومده

مشکلی نداره خوبه نگران نباش ماهای آخر خودش کم کم میاد پایین و اصلا جای نگرانی نیست

شیاف استراحت

برا هفته تو ۳۳ خوبه ک
من ۳۲ هستم

از ۳۰به بالاخوبه.‌ففط استراحت کن عزیزم ک پایین تر نیاد

سوال های مرتبط

مامان جوجه هام🐥🐣 مامان جوجه هام🐥🐣 ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان دلانا🩷 مامان دلانا🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان کوچولو 🥹 مامان مامان کوچولو 🥹 ۷ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۲ ماهگی
مامان آتوسا مامان آتوسا ۱ ماهگی