نه بد نیست
دکتر من گف بالای سی خوبه چه ۳۰ چه ۳۹ فرقی نداره
مهم اینه ثابت بمونه
نه خوبه .برا من ۲۷هفته ۳۲بود هنوزم برام مشکلی پیش نیومده
مشکلی نداره خوبه نگران نباش ماهای آخر خودش کم کم میاد پایین و اصلا جای نگرانی نیست
شیاف استراحت
برا هفته تو ۳۳ خوبه ک
من ۳۲ هستم
از ۳۰به بالاخوبه.ففط استراحت کن عزیزم ک پایین تر نیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.