خانوما در هفته ۲۲ بارداری طول سرویکس ۳۳ نرماله؟

۹ پاسخ

اره نرماله. منم ۳۳ هستم دکتر گفت باید به ۲۵ برسه تا سرکلاژ کنن و کلا بالای ۳۰ خوبه. هرشب شیاف استفاده کن و استراحت بیشتری داشته باش تا ثابت بمونه.

اره عزیزم من انومالی ۳۲ یا ۳۳ بودم دقیق یادم ن
ولی دکتر گفت نرماله حالا شما خودت یکم رعایت کن خیالت راحت باشه

حتما با دکتر مشورت کن شاید بهت شیاف پروژسترون بده که واژینال بهتر از مقعدی جواب میده.
و اگر نیاز به چک مجدد باشه زودتر چکش کن که اگر نیاز بود سرکولاژ کنی وقت رو از دست ندی چون تا آخر ۲۴ فرصت سرکولاژ هست
اینو نگفتم که استرس بگیری گفتم که پیگیری کنی. به گهواره اکتفا نکن
پس نگران نباش چون منم این اطلاعات رو طی بارداری و مطالعه و مراجعه به دکتر دارم، قطعا دکتر بهتر میتونه کیس شما رو راهنمایی کنه.

اره خوبه ولی سعی کن بار سنگین برنداری .سرپا نمونی و استراحت کنی یکم بره بالا میتونی یکی دو هفته خودت خودتو استراحتی کن و غذا اینا درست نکن یا حداقل نشسته درست کن و یکم کار کردی استراحت کن

برا فعلا خوبه دو سه هفته دیگه حتما برو چک کن چون بچه وزن میگیره یهو میبینی تغیر کرد

خوبه ولی زیاد کار نکن رابطه کم داشته باش
من ۳۵ بودم انومالی باز خیلی رعایت میکنم

اره مال من ۳۰ هست دکترم گفت خوبه

واژینال یا شکمی؟

از دکترت بپرس

سوال های مرتبط

مامان شاه‌پسر مامان شاه‌پسر هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان حسین مامان حسین ۲ ماهگی
مامان جوجه هام🐥🐣 مامان جوجه هام🐥🐣 ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد