ن بابا منم از ۳۹ شدم ۳۲ دکتر گفت خوبه
خیلی خوبه
انومالی گفته بود ۴۶
ولی سنوی ۱۵هفته گفته بود۳۵
تاالان فک میکردم ۴۶🤣🤣
ولی دیروز سنو رفتم همون مرکزی ک ۱۵هفته رفتم باز گفت۳۵-۳۶
تاالان کارامرومیکردم از الان ب بعد باز یکم رعایت کنم🫠🫠
باید استراحت کنی من ۲۵هفته ۳۴بود استراحت کردم ۳۰هفته ۳۶شده بود با استراحت سرویکست میره بالا هفته هرچقد بالا بره سرویکس میاد پایین تر
ن دیگه خوبه
من از هفته ۲۲ با طول ۲۸ تا الان اومدم
الکی استرس نده خودت
فقط استراحت داشته باش
ن عالیه ما الان ۳۰ هیتیم تو ک خیلی خوبه دگ اخر راهی
قبلا چند بود
نه خوبه ولی یکمی استراحتو داشته باش چون میخوای سنگین شی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.