۷ پاسخ

من ۳۲ ام دکترم چیز خاصی نگفت ولی خودم یکم سرپا وامیستم بدجور کمردرد میگیرم

من مشکل خاصی نبود تازه سرکار هم میرفتم تا هفت ماهگی

من ۴۰ بود رفتم

من آنومالی ۳۹ بود
۲۵ هفته رفتم سونو گفتن شده ۲۵
فرداش دوباره رفتم یه جای دیگه گفتن شده ۳۲
دکتر سریع پساری گذاشت
بعد پساری دهانه رحمم چهار سانت باز شد و سرویکسم صفر شد
دکتر گفت اگه پساری نمیزاشتم زایمان زودرس میگرفتی

۳۳ ک خوبه مشکلت چیه

طول سرویکس من ۳۷

من بارداری اولم از اول تا آخر ۳۳ بود هیچی هم نشد

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین ۲ ماهگی
مامان جوجه هام🐥🐣 مامان جوجه هام🐥🐣 ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان دلانا🩷 مامان دلانا🩷 روزهای ابتدایی تولد