۲ پاسخ

من آنومالی ۳۰ بودم تو هفته شما نداشتم مگه اینکه خیلی سرپا باشی یا کار کنی
خب چرا استراحت نمیکنید 🤦🏻‍♀️

درد زیر شکم اگر داری طول سرویکس رو چک کن دوباره شاید داره کم میشه

سوال های مرتبط

مامان 👨‍👩‍👦پسرم🩵 مامان 👨‍👩‍👦پسرم🩵 ۱ ماهگی
مامان پانیذ مامان پانیذ ۴ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۱ ماهگی