سینه درد شما هم میره میاد؟

۱۱ پاسخ

مال من میسوزه میگیره ول میکنه خیلی بده

کاش میگرفتو ول میکرد دهنمو سرویس کرده مدام هست

من ۲۰ خرداد شروع کردم به اقدام ۲۷ خردادم موعد پریودم بود یعنی اخرای روز تخمک گذاریم بود که اقدام کردم الان چهار روز تاخیری خوردم شکمم باد کرده نفخ دارم سمت چپ و راست شکمم درد می کنه کمرم درد می کنه سینم خود به خود تیر می کشه زیر دلم درد می کنه می گیره ول می کنه احساس می کنم سمت چپ شکمم یه چیزی هست گرد الان من باردارم یا نه می ترسم تست منفی شه من روحیه تست منفی ندارم ۶ ماه پیش یه سقط ۵ هفته داشتم خیلی نگرانم به کسی هم نگفتم می ترسم باردار نباشم 😭😭

کلا من قط شده

نههه نمیشه بهش دست زده بزرگ هم شده مال من

مال من رفت

من درد پریودی میره میاد...🤝🏻

واسه من مدام هست

میترسونه😂

اره هی میادومیره☹️😅

هی میگیره ول میکنه😂

سوال های مرتبط

مامان 🌸گل سرخ 🌸 مامان 🌸گل سرخ 🌸 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان انبه🥭 مامان انبه🥭 هفته نوزدهم بارداری
مامان دونات کوچولو
🥯 مامان دونات کوچولو 🥯 هفته یازدهم بارداری
مامان ویهان🦕🩵💙🍼 مامان ویهان🦕🩵💙🍼 هفته بیست‌وسوم بارداری