برا شما هم علائم میره و میاد؟

۶ پاسخ

بله😶‍🌫️😶‍🌫️

ارع تهوع هستت

آره من که اینجوریم😁

بله یه روز درمیان

والا واسه من همچین مونده بود علائم که رفتم انتی بعدش فهمیدم بچم سه هفتست رفته و من نفهمیدم. چون علائم بارداریم به قوت خودش باقی بود

نمیدوووونم😅😅😅

سوال های مرتبط

مامان دونات کوچولو
🥯 مامان دونات کوچولو 🥯 هفته یازدهم بارداری
مامان جان مامان جان هفته پنجم بارداری