واژنم دردمیکنه علائم زایمان؟

۴ پاسخ

علائم زایمان مث.
پریودی میگیرع ول می‌کنه اگه اینطوری برو دکتر

دکترت کیه عزیزم

هردردادامه داری میتونه دردزایمان باشه اگ ادامه داشت ومنظم گرفتت برودکتر

وای منم خیلی توش تیر می‌کشه اصلا بعضی وقتها نمیتونم راه برم

سوال های مرتبط

مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی