۲ پاسخ

ببین دمای هوا اگربیشتر از اون دمایی باشه ک روی شیشه نوشته نباشه و اینکه روی شیشه نوشته باشه حتما توی یخچال نگهداری بشه.

بله بایدحتمادلخل یخچال باشه بچه مسموم میشه من یه باربچه بودنزاشته بودم یه اسهال استفراغی گرفته بوددکترش بردمش

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز ۱ سالگی