۵ پاسخ

الان که زوده ولی شروع کن هرماه یک وعده شو کم کنی تا دوسالگی کلا همون یک وعده رو هم بهش ندی اینطوری از لحاظ روحی و روانی براش بهتره

هم دردیم😂👋🏻

بستگی داره شیر خودتو بدی یا شیر خشک هر کدو راهش متفاوته

هنوز زود نیس خیلی؟

شیر خودتو میدی؟

سوال های مرتبط

مامان مامان تودلی مامان مامان تودلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مروا مامان مروا هفته بیست‌ونهم بارداری