۶ پاسخ

منم هفت روز زده تاخیر
عصر بی بی‌چک زدم منفی بود

من تا ۶ ماهگی بچم پریود نمیشدم بعدشم تا ۹ ماهگی نامنطم بود

🌀با اجازه صاحب تاپیک عزیز 🌀
💙💕آتلیه آنلاین   🌈✨ همراه نمونه کار
🐣با کمترین هزینه🐥
عکس های! تولد. دندونی. بارداری. ماهگرد . خانوادگی.
نوروز. مناسبت ها.. یلدایی.. و و و...
برا ثبت سفارش به پیام رسان روبیکا. تلگرام واتساپ. پیام دهید🧸🐸
09931400960
آیدی روبیکا @ilamiiiiii
آیدی تلگرام @mjkfvddc

بعذ زایمان کلا بدن بهم میریزه

منم اینجوری شدم دوبار بیبی چک هم زدم منفی بود مدوکسی هم میخورم ولی نشدم هنو

رابطه مشکوک هم نداشم اصلا

سوال های مرتبط