منم هفت روز زده تاخیر
عصر بی بیچک زدم منفی بود
من تا ۶ ماهگی بچم پریود نمیشدم بعدشم تا ۹ ماهگی نامنطم بود
🌀با اجازه صاحب تاپیک عزیز 🌀
💙💕آتلیه آنلاین 🌈✨ همراه نمونه کار
🐣با کمترین هزینه🐥
عکس های! تولد. دندونی. بارداری. ماهگرد . خانوادگی.
نوروز. مناسبت ها.. یلدایی.. و و و...
برا ثبت سفارش به پیام رسان روبیکا. تلگرام واتساپ. پیام دهید🧸🐸
09931400960
آیدی روبیکا @ilamiiiiii
آیدی تلگرام @mjkfvddc
بعذ زایمان کلا بدن بهم میریزه
منم اینجوری شدم دوبار بیبی چک هم زدم منفی بود مدوکسی هم میخورم ولی نشدم هنو
رابطه مشکوک هم نداشم اصلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.