۵ پاسخ

من ۶ ماهگی دادم

از۶ماهگی

خب بستگی به دکترش داره ولی بین ۵تا ۶

از 6 ماهگی

من از 4 ماهگی شروع کردم، میوه دادم، همه چی هم دادم به دخترم، فرنی یکی 2 بار دادم بعد یه مدت غذای نرم و جدا بهش دادم، قبل 1 سالگی هم غذای سفره بهش دادم، هیچ وقت هم نیافتادم دنبالش و شور بزنم، گذاشتم خودش حرص سفره و غذا بزنه

سوال های مرتبط