سلام
من خیلی گرممه همش از تو داغم شمام همینطورین

۹ پاسخ

اصلا یه جوریه حتی زیر کولر هم اتیش میگیرم

ن ب قبل ک‌ دست پاهام یخ بود ن الان ک داغه😂🤕

پس خداروشکر طبیعیه

اره یه جوریه که میخوای کولر روشن باشه باز بعد یه مدت سردت میشه خاموش میکنی دوباره گرم میشه 😅🤦🏼‍♀️🥲

من از بیرون ودرون داغم
شوهرم دستمو میگیره یا بهش میخورم میگه خیلی بیش از حد داغه بدنت

آره من هم از تو هم از بیرون داغم همش عطش دارم

اااخ انگار تنور تو من روشنه 🥺

بله خیلی اهل خونه هم با من مجبور میشن کولر روتحمل کنن چون اگه کولر نزنم گرما حالمو بد می‌کنه

حتی بدتراز داغی به ذوب رسیدم

سوال های مرتبط

مامان رونیکا مامان رونیکا ۱۳ ماهگی
مامان رز کوچولو مامان رز کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری