خانوما ازمایش دفع پروتئین به چه صورتیه؟توضیح میدین؟

۸ پاسخ

من توی لیوان یک بار مصرف میریختم ادرارمو بعد انتقال میدادم تو دبه

ببین عزیزم صبح هر موقع از خواب بیدار شدی اولین ادرارتو میریزی دور…از ادرار دوم ساعت بگیر تا 24 ساعت..فرداش همون ساعت ادرارتو که ریختی تو دبه برو سریع تحویل بده…دبه هم میتونی تو محیط خونه یا سرویس نگه داری تو اون 24 ساعت..من دو روز پیش انجام دادم

حواست بايد باشه تا ٢٤ ساعت تكميل ظرف رو ميبري تحويل ميدي،،، اونجا خودشون بهت توضيح ميدن

ظرف و هر تایمی گرفتی باید صب زود ادرار اول صبتو بریزی دور بعد بقیه اردار رو هر وقت هی میری دسشویی بریزی تو ظرف
من می‌ریختم تو لیوان یک بار مصرف بعد می‌ریختم تو ظرف اصلی
تا روز بعد همون ساعتی ک شروع کردی
مثلا ۸ فردا صب شروع میکنی تا ۸ صب پس فردا

من ازاميشو انجام دادم،،، يك ظرف بهت ميدن روز اول هروقت بيدار شدي مثلا ساعت ٩ صبح اولين ادرار رو دور ميريزي از دومين ادار ميبيني ساعت جند مثلا ١١ صبح ميريزي تو ظرف همه ادار روتا روز بعد جمع ميكني ،،تا روز دوم اولين ادار روهم ميريزي تو ظرف تا ساعت ١١صبح اخرين ادار رو ميريزي تو ظرف ميبري ازمايشگاه تحويل ميدي

والا منم آزمایش دفع پروتیین دادم مثل آزمایش ادرار معمولی بود همون تو آزمایشگاهم تحویل دادم😑

هر ساعتی بری ازمایشگاه بهت یه دبه میده مگه هر ساعتی رسیدی خونه هروقت ادرار داری داخل او میریزی به مدت ۲۴ ساعت جاشم بایید خنک باشه به من گفته بود یخچال بزار فقط حواست باشه یه ادرارم جا نمونه ازمایش اشتباه میشه

یه ظرف گنده بهت میدن باید ۲۴ ساعت ادرارت رو توش جمع کنی

سوال های مرتبط

مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری