۵ پاسخ

من دادم ماه پیش دفع پروتئین جزیی داشتم

اصلا ندادم

من که تا حالا ندادم ازمایششو...واجبه؟
من که تا حالا دکترم چیزی نگفته راجبش

من ماه پیش دادم بیستم هم میدم خیالم راحت شه

من کلا یه بار دادم اون هفته خداروشکر خوب بود

سوال های مرتبط

مامان شاهوین مامان شاهوین هفته سی‌وسوم بارداری