سلام خانوما اولین سنو رو کی باید بریم

۴ پاسخ

تاالان باید برای قلب میرفتی چجوری نگفته بری

تشكيل قلب ٨ يا ٩ هفته

تشکیل قلب بود هشت هفته ولی الان شما صبر کن ۱۲ هفته شدی کامل برو آن تی

یعنی چی اولین سنو که سنو قلبه

سوال های مرتبط

مامان آراد🐥🫀💙 مامان آراد🐥🫀💙 ۱۰ ماهگی
مامان تبسم ترنم تینا مامان تبسم ترنم تینا ۹ ماهگی