۱۰ پاسخ

من 5میبندم،4رو پاش رد مینداخت،5بزرگه من از دکترش پرسیدم پاهاش پرانتزی نشد خندید بهم گفت دختر این حرفا چیه اخه شما زنا یاد گرفتین،پای پرانتزی هیچ ربطی به پوشک‌نداره،بزرگ ببند بچه هلاک شد از رد مای بی بیش

فک کنم ۴مناسبش باشع
پنج بزرگ نیس براش؟

دختر من دوروز دیگه ۶ماهشهه سایز ۳میبندم ۵تا۹کیلو

من هنوزم 4میبندم 5 حس میکنم خیلی گشاد شه وزنشم 9ونیمه

من دخترم بالای ده کیلوعه و همچنان چهار میبندم مارک هانیز

من که ۴ میبندم ۵ خیلی بزرگ میشه پاهاش پارانتزی میشه بعدا

من ۷ کیلوئه ۴ میبندم

بچه منم ۴ماه ونیمه شه ۸کیلوعه سایز۴میبندم براش

من۷ و خورده ایه ۳ میبندم یک کوچولو هم بزرگه

سایز ۳ مناسب ۶ تا ۱۰‌کیلوعه

سوال های مرتبط

مامان تودلیم آیدا  💖 مامان تودلیم آیدا 💖 ۷ ماهگی