۳باید ببندی اخه ۳ تا ۹ کیلو یکم شل تر ببند ردش نیفته
۳ رو یه کم شل ببند
مای بیبی سایز ۴ اشتباه نکنم بین مولفیکس ۳ و مولفیکس ۴ هست سایزش ، اگر حساسیت نداره مای بیبی ۴ رو امتحان کن
آره برای دختر منم بزرگه با اینکه میکشم بالا سفت میبندم ولی چون گشاد هر وقت مدفوع میکنه اگر چند دقیقه دیرتر عوض کنم از کنارش در میزنه 😐
مشکل خیلیا همینه
مولفیکس سایز ۳ و ۴ خیلی باهم تفاوت سایز دارن منم ۳ برا پسرم تنگه ۴ گشاد مجبوری ۴ میبندم میکشم بالاتر و چسبشم سفت تر میبندم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.