۵ پاسخ

۳باید ببندی اخه ۳ تا ۹ کیلو یکم شل تر ببند ردش نیفته

۳ رو یه کم شل ببند

مای بیبی سایز ۴ اشتباه نکنم بین مولفیکس ۳ و مولفیکس ۴ هست سایزش ، اگر حساسیت نداره مای بیبی ۴ رو امتحان کن

آره برای دختر منم بزرگه با اینکه میکشم بالا سفت میبندم ولی چون گشاد هر وقت مدفوع میکنه اگر چند دقیقه دیرتر عوض کنم از کنارش در میزنه 😐

مشکل خیلیا همینه
مولفیکس سایز ۳ و ۴ خیلی باهم تفاوت سایز دارن منم ۳ برا پسرم تنگه ۴ گشاد مجبوری ۴ میبندم میکشم بالاتر و چسبشم سفت تر میبندم

سوال های مرتبط