حس میکنم حرکات نی نی کمتر شده با توجه به هفته های قبل😔

۳ پاسخ

حرکت نی نی منم کم شده و آروم

طبیعی عزیزم

دکتر بمن گفت طبیعیه چون بزرگ شدن دیگه نمیدونم
البته من دوقلویی هستم

سوال های مرتبط

مامان 🩷آرام🩷 مامان 🩷آرام🩷 ۱۰ ماهگی
مامان سامین👶🏻🧸♥️🍃 مامان سامین👶🏻🧸♥️🍃 ۸ ماهگی