دوستان کیا با فولیکول ۱۶یا ۱۵باردارشدن؟

۸ پاسخ

به این سایزها دقت نکن
اگه خدا بخواد میشه
اگه نخواد با فولیکول غالب هم چیزی نمیشه

روز ده رفتم سونو
گفت فولیکول ۱۰ داری
کوچیکه و نمیگیره
اما بهم آمپول داد هم برای بزرگ شدنش هم برای آزاد سازی
با اون آمپول هم خیلی ک رشد کرده باشه تا روز ۱۴،همون حدودای ۱۵،۱۶ بود

بنظرم سایزش مهم نیس کیفیتشه ک مهمه.....

برا من ۱۱بود دکتر سونوگرافی گفت اصلا امکان بارداری نداری کوچیکه باورت میشه همون ماه رفتم دکتر زنان که بهم دارو بده قبلش گفت برو آزمایش بارداری بده گفتم من که حامله نیستم ولی رفتم آزمایش دادم و در کمال تعجب گفت مثبت هست😂😂😂

من فیلکولام کوچیک بودن ازاد نمیشدن نا بالغ بودن دارو داد برا تنبلی تخمدانم ک خدا رو شکر فیلکول خوب دارم گفته ک ماه بعد اقدام کن یه قرصایی هم برا درمان هرمون پرولاکتینم داد ک اونم بخورم انشالله ماه بعد اقدام میکنم

باید چند باشه نرمالش؟ به بزرگی کوچیکی نیست باید قوی باسه

من با ۱۱ باردارشدم

من
دخترم الان ۲/۵ سالشع

سوال های مرتبط

مامان ماهلین 🥰👶🏻 مامان ماهلین 🥰👶🏻 هفته پنجم بارداری
مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته بیست‌ودوم بارداری